FAQ - CZĘSTE PYTANIA

Rezerwacja i pobyt

 

Jak można dokonać rezerwacji?

Rezerwacji dokonać mogą Goście  telefonicznie +48 501 148 202, bądź też elektronicznie wysyłając formularz rezerwacyjny.

 

Na jak długo można wynająć mieszkanie?

Nasze mieszkania mogą wynająć Goście na jedną dobę jak i na kilka dni czy tygodni. Nasza zasada to IM DŁUŻEJ TYM TANIEJ.

 

Czy należy dokonać wpłaty zaliczki?

W przypadku dokonywanej rezerwacji prosimy Naszych gości o dokonanie przedpłaty w wysokości około 30% wartości pobytu, nie mniej niż koszt jednej doby pobytu. W przypadku wynajmu “Last Minute” rozliczamy całość podczas przekazywania mieszkania.

 

Jak można odebrać klucze od mieszkania?

  1. Miejsce przekazania kluczy – w mieszkaniu, lub odbiór osobisty ze skrzyneczki/box znajdującej się przy drzwiach mieszkania
  2. Godzina – przekazanie domówione wcześniej. Proszę o potwierdzenie telefoniczne/SMS przyjazdu na ok. 1 godzinę przed dotarciem do mieszkania
  3. Otrzymają Państwo SMS z informacją o: adresie mieszkania, login i hasło do WiFi, i/lub kod otwarcia skrzyneczki/box’u

 

Kiedy zaczyna się i kończy doba hotelowa?

Doba hotelowa zaczyna się o godz. 17 i kończy o 15 w dniu wyjazdu. (ewentualne przedłużenie doby jest możliwe jeśli mieszkanie jest wolne, z tym pytaniem prosimy o kontakt). Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania godziny wyjazdu i przyjazdu.

 

Jak wygląda zwrot kluczy od mieszkania?

W przed dzień wyjazdu ustalamy telefonicznie dokładną godzinę wyjazdu.

  1. Klucze: ktoś przyjdzie po klucze lub pozostawienie w skrzyneczce/box’ie znajdującej się przy drzwiach mieszkania (kod przekazany SMS’em)
  2. Mieszkanie: Prosimy o ogólne posprzątanie, zdjęcie poszewek pościeli, otwarcie okna, wyniesienie śmieci i zbędnych rzeczy

 

Czy zapewniają Państwo transfer z lotniska / dworca ?

Tak, na specjalne życzenie odbieramy Gości z lotniska lub dworców PKS/PKP Maksymalnie do 4 osób – Transport z lotniska kosztuje 30 PLN w jedną stronę, transport z dworca PKP Oliwa – GRATIS.

 

Czy akceptują Państwo zwierzęta domowe?

Jesteśmy otwarci na wszelkich czworonożnych pupilów przy pobytach powyżej 10 dób (z wcześniejszą informacją).

 

Czy w cenie noclegu wliczone jest śniadanie?

Nie oferujemy tego typu usług, ponieważ w mieszkaniach są w pełni urządzone aneksy kuchenne, gdzie można przygotować posiłki. Poza tym nasze mieszkania znajdują się w samym centrum dzielnicy Przymorze gdzie jest cały wachlarz sklepów, kawiarni, restauracji etc.

Wyposażenie mieszkania

 

Jak wyposażone są mieszkania?

Wyposażenie mieszkań - przykładowe:

  1. Pokoje: rozkładane kanapy 1-2 osobowe, kołdry, poduszki, pościele, LCD TV kablowa, CD/radio, stół, krzesła, szafy, komody, lampki.
  2. Aneks kuchenny: kuchnia elektryczna, mikrofalówka, czajnik elektryczny, lodówka/zamrażarka, zastawa kuchenna dla 6 osób, sztućce, kieliszki, miski, garnki, patelnia.
  3. Łazienka: kabina prysznicowa, WC, umywalka, pralka, suszarka do włosów,
  4. Dodatkowe wyposażenie: sejf, deska do prasowania, żelazko, odkurzacz, suszarka ubraniowa, apteczka, mapy, informatory turystyczne.

 

Czy w mieszkaniu jest dostępny Internet?

Tak, sieć bezprzewodowej WiFi – Gratis.

 

Czy jest możliwość zamówienia dodatkowego łóżka?

Na życzenie Gości możemy wstawić łóżko dla dodatkowej osoby, cena za dostawkę to 25 zł.

 

Czy jest możliwość zamówienia łóżeczka i wanienki dla dziecka?

Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o zamówienie łóżeczka wraz z pościelą, regulowanego krzesełka do karmienia, nocnika i wanienki dla niemowlaka – bez dopłat.

Płatności

 

Kiedy dokonuje się płatności za apartament?

Płatności dokonują Goście przy odbiorze kluczy do mieszkania.

 

Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptowalna forma płatności to: przelew na konto 100% wartości za wynajem, płatność gotówką PLN przy przekazaniu kluczy i mieszkania. Nie ma możliwości dokonywania płatności kartą elektroniczną.

 

Czy można otrzymać rachunek za pobyt?

Wystawiamy rachunki za pobyt.

Parkowanie

 

Gdzie można zaparkować samochód?

Miejsce parkowania pojazdu zawsze zostaje w gestii Gości. Możliwości parkowania to bezpośrednio pod blokiem lub na blisko położonych parkingach strzeżonych.

 

Ile kosztuje parking strzeżony?

Koszty parkowania na parkingach strzeżonych uzależnione są od samego parkingu. Cztery parkingi strzeżone znajdują się maksymalnie 8 min drogi pieszo, a dwa najbliższe po drugiej stronie ulicy Kołobrzeskiej 53 Gdańsk Tel. (58) 558-16-82